Možná by měla VR AA ČR

16.10.2010

Vložit nový příspěvek

Možná by měla VR AA ČR

16.10.2010 10:37 vložil Viktor (Viktor)  IP: 59.206.broadband2.iol.cz

Možná by měla VR AA ČR zaujmout sanovisko k vyjádření zakladatele AA ČR Bedřicha Lišky. Vim, že Béda je rozporuplná osobnost, ale pro asociaci udělal hodně


Vložit nový příspěvek    Citovat


Asociace - pro koho tu je ?

16.10.2010 15:32 vložil Honza ()  IP: 85.239.253.9 (neregistrován)

Jaké stanovisko by jsi čekal od lidí, kteří si berou příklad z Německa, místo toho aby se strali o problémy českého autoškolství !!!
Je zajímavé ,že si je nepozval pan Ploske, aby v Německu lobovali za dřívější zavedení profesních průkazů a podobných nesmyslů,které platí jen u Nás!
Nikde se třeba nehovoří o počtu hodin při vstupním školení na profesní průkaz (140!!!) které je jen u Nás. Slovensko to má jen 35!
Asi se to někomu hodí.
Co takhle kdyby pan Horázný s panem Bezděkovským projel radši ČR a našel nám cvičné plochy za rozumné ceny ! myslím , že takové aktivity by měla mít Asociace !


Vložit nový příspěvek    Citovat


Re: Asociace - pro koho tu je ?

17.10.2010 08:43 vložil Miloš Šlajchrt ()  IP: 79-98-72-201.sys-data.com (neregistrován)

Honza napsal

Jaké stanovisko by jsi čekal od lidí, kteří si berou příklad z Německa, místo toho aby se strali o problémy českého autoškolství !!!
Je zajímavé ,že si je nepozval pan Ploske, aby v Německu lobovali za dřívější zavedení profesních průkazů a podobných nesmyslů,které platí jen u Nás!
Nikde se třeba nehovoří o počtu hodin při vstupním školení na profesní průkaz (140!!!) které je jen u Nás. Slovensko to má jen 35!
Asi se to někomu hodí.
Co takhle kdyby pan Horázný s panem Bezděkovským projel radši ČR a našel nám cvičné plochy za rozumné ceny ! myslím , že takové aktivity by měla mít Asociace !
Vážený pane Honzo. Já jsem jeden z těch o nichž se dost nelichotivě vyjadřujete v první větě. Nemám pocit že bych se nechtěl starat o problémy autoškol v ČR , to bych seděl za bukem a občas jedovatě plivnul. To že se mi líbí způsob výuky jízdy na motocyklu tak jak se provádí jinde to je pravda , i když bych já osobně , alespoň v první části výcviku druhé ovládání zachoval. Nicméně jsem zastáncem závěrečná zkouška samostatně. Ono totiž ať chceme nebo nechceme tak spolujezdec na motocyklu má dvě možnosti - buď spolupracuje , anebo sedí jak pytel brambor a tedy škodí , komisaře nevyjímaje. Již několikrát jsem slyšel stesky žáčků jak je to hrozný komisaře , který není zvyklý, utáhnout. Navíc po úspěšné zkoušce dostane řidičák ( v tom Vámi opovrhovaném Německu ho dostává hned po zkoušce) a jezdí stejně sám. Tedy jde jen o to připravit žáka tak aby bykl schopen sám bezpečně ovládat vozidlo. A to jsem přesvědčen že by měl být problém i náš.
Vaše druhá věta -zavedení profesních průkazů jen u nás není pravdivá. Tato povinnost přeci vyplývá z Evropské směrnice a to že implementace směrnic neproběhla zrovna šťastně o tom si myslím víme. Termíny do kdy musí začít každý člen Unie toto ustanovení jsou jasně dány. Dovětek asi se to někomu hodí - jestli máte na mysli majitele školících středisek , zkuste se jich zeptat kolik těchto žáků za rok měli a jak je to "výnosný kšeft". Z mojí zkušenosti mohu říci , že mi to ubírá žáky pro skupinu C a D. Jinak zřídit si školící středisko může každý po splnění podmínek. Zkuste to doporučuji Středočeský kraj , kde Vám nebude stačit splňovat podmínky pro sk C1 , ale budete muset mít vybavení pro plný výcvik C a D včetně vleků , nebo nic.
A k té Vaší poslední větě , jako sranda dobrý , ale vážně jste to asi nemyslel. Že by se měla Asociace potažmo MD starat o to abychom měli kde učit - co takhle znovu Svazarm. Spíš bychom si měli začít více vážit své práce a začít dělat za tolik aby jsme mohli v klidu toto podnikání rozvíjet. Zkuste napsat kolik je cena výcviku u Vás nebo lépe za jakou mzdu jste schopen pracovat. Podívejte se kolem sebe dnes stávkují učitelé , zdravotní sestry , státní zaměstnanci. Kolik je jejich hodinová mzda a kolik je mzda učitele v autoškole. Můj učitel pro skupinu B má hodinovou mzdu 105Kč/h a to se mnou snad budete souhlasit , že ho nijak nepřeplácím.
Jinak nám z prvního odstavce jde i o to aby zkoušky a hlavně podmínky byly hodně podobné pro všechny. Aby se nestávalo to o čem slýchám , že se převáží žáci z jednoho města do druhého , podle toho jak se kde zrovna zkouší nebo nezkouší, a to že Vám žáci řeknou i o případu koupeného řidičáku na autobus , to si myslím je věc která by nás neměla nikoho nechat v klidu. Tedy proto ten "výlet" pana Horázného a Horčičky do Maďarska kde si myslým to mají zmáknuté tak že se z předpisů moc vykroutit nedá.
Na závěr výzva pro všechny pojďme zde na fóru otevřeně prezentovat svoje názory a stanoviska po svým plným jménem aniž bychom se uráželi navzájem. Nikdy se nepovede vytvořit model ,který by vyhovoval nám všem ale stálo by za to, se alespoň tomuto co nejvíc přiblížit.
Přeji nám všem hezký den Miloš Šlajchrt


Vložit nový příspěvek    Citovat


Re: Re: Asociace - pro koho tu je ?

17.10.2010 11:27 vložil Viktor (Viktor)  IP: 59.206.broadband2.iol.cz

Miloš Šlajchrt napsal

Vážený pane Honzo. Já jsem jeden z těch o nichž se dost nelichotivě vyjadřujete v první větě. Nemám pocit že bych se nechtěl starat o problémy autoškol v ČR , to bych seděl za bukem a občas jedovatě plivnul. To že se mi líbí způsob výuky jízdy na motocyklu tak jak se provádí jinde to je pravda , i když bych já osobně , alespoň v první části výcviku druhé ovládání zachoval. Nicméně jsem zastáncem závěrečná zkouška samostatně. Ono totiž ať chceme nebo nechceme tak spolujezdec na motocyklu má dvě možnosti - buď spolupracuje , anebo sedí jak pytel brambor a tedy škodí , komisaře nevyjímaje. Již několikrát jsem slyšel stesky žáčků jak je to hrozný komisaře , který není zvyklý, utáhnout. Navíc po úspěšné zkoušce dostane řidičák ( v tom Vámi opovrhovaném Německu ho dostává hned po zkoušce) a jezdí stejně sám. Tedy jde jen o to připravit žáka tak aby bykl schopen sám bezpečně ovládat vozidlo. A to jsem přesvědčen že by měl být problém i náš.
Vaše druhá věta -zavedení profesních průkazů jen u nás není pravdivá. Tato povinnost přeci vyplývá z Evropské směrnice a to že implementace směrnic neproběhla zrovna šťastně o tom si myslím víme. Termíny do kdy musí začít každý člen Unie toto ustanovení jsou jasně dány. Dovětek asi se to někomu hodí - jestli máte na mysli majitele školících středisek , zkuste se jich zeptat kolik těchto žáků za rok měli a jak je to "výnosný kšeft". Z mojí zkušenosti mohu říci , že mi to ubírá žáky pro skupinu C a D. Jinak zřídit si školící středisko může každý po splnění podmínek. Zkuste to doporučuji Středočeský kraj , kde Vám nebude stačit splňovat podmínky pro sk C1 , ale budete muset mít vybavení pro plný výcvik C a D včetně vleků , nebo nic.
A k té Vaší poslední větě , jako sranda dobrý , ale vážně jste to asi nemyslel. Že by se měla Asociace potažmo MD starat o to abychom měli kde učit - co takhle znovu Svazarm. Spíš bychom si měli začít více vážit své práce a začít dělat za tolik aby jsme mohli v klidu toto podnikání rozvíjet. Zkuste napsat kolik je cena výcviku u Vás nebo lépe za jakou mzdu jste schopen pracovat. Podívejte se kolem sebe dnes stávkují učitelé , zdravotní sestry , státní zaměstnanci. Kolik je jejich hodinová mzda a kolik je mzda učitele v autoškole. Můj učitel pro skupinu B má hodinovou mzdu 105Kč/h a to se mnou snad budete souhlasit , že ho nijak nepřeplácím.
Jinak nám z prvního odstavce jde i o to aby zkoušky a hlavně podmínky byly hodně podobné pro všechny. Aby se nestávalo to o čem slýchám , že se převáží žáci z jednoho města do druhého , podle toho jak se kde zrovna zkouší nebo nezkouší, a to že Vám žáci řeknou i o případu koupeného řidičáku na autobus , to si myslím je věc která by nás neměla nikoho nechat v klidu. Tedy proto ten "výlet" pana Horázného a Horčičky do Maďarska kde si myslým to mají zmáknuté tak že se z předpisů moc vykroutit nedá.
Na závěr výzva pro všechny pojďme zde na fóru otevřeně prezentovat svoje názory a stanoviska po svým plným jménem aniž bychom se uráželi navzájem. Nikdy se nepovede vytvořit model ,který by vyhovoval nám všem ale stálo by za to, se alespoň tomuto co nejvíc přiblížit.
Přeji nám všem hezký den Miloš Šlajchrt
Mám pocit že snad nechtěné dochází k určitému pomýlení nikdo tu nemluví o střediscích, které si za splnění stanovených podmínek může každý otevřít.
Tady jde o zkušební místa kam se prostřednictvím státem zřízené organizace hodlají to teplých židlí posadit určití lidé a nechají si vyplácet stotisícové platy. Všechno to zaplatí žadatelé a autoškoly. Potřebujem tohoto bumbrlíčka tuhle žábu na prameni? Chceme zkoušky pryč s autoškol já to nechci. Proč mám poslouchat řeči o údajných nepravostech/ne všem věřím/ u zkoušek a zároveň věřit, že zkušební centra toto zmizí. Stačí se zamyslet kdo asi bude ve vedení organizace sedět. Opravdu Vás to nenapadá. Takže trvám na zachování systému zkoušek v autoškolách a jestli jsem v menšině mám smůlu. Lidi kteří budou nesmyslně brázdit 1000kilometrů naší zemi za to nikoho nepochválí


Vložit nový příspěvek    Citovat


Opravdu jsme méněcení?

17.10.2010 11:34 vložil Mirek ()  IP: 21.191.broadband6.iol.cz (neregistrován)

Vážení kolegové,Miloši i Honzo.Máte každý trochu jiný názor,ale co máte společné,alespoň dle vašich příspěvků,snahu dělat v klidu dobře svoji práci a to je podstatné a proto si Vás vážím.Několik otázek.Opravdu potřebujeme jezdit na výlety do zemí,které jezdily ještě na mezku,kdy u nás hrabě Kolovrat a další průkopníci brázdili silnice.Nejdříve organizoval Vaníček zájezdy pro úředníky do Holandska,nyní zase Maďaři jsou to pravé ořechové,pak výlet a obdiv k emigrantovi do němec.Proč raději nezorganizovat regionální setkání autoškoláků.Jsou a budou v různých částech státu vždy odlišné provozní podmínky jak pro výuku tak pro jízdu.V Jeseníku,okresním městě nemají ani semafor,stejně jako v Nuslích na Vás za zatáčkou nevyrazí kombajn,nebo rozmetač hnoje.Neschopní ,praxe neznalí úředníci tvoří nemožné předpisy a směrnice a na ně se nalepí pár hochštaplerů,kteří mají zájem na svém zisku.Pokud je zde řeč o ŔP na autobus,nevím jestli je to jeden a tentýž.Měl jsem podobný poznatek.Bohužel,když jsem si chtěl ofotit jeho potvrzenou "žádost",vytrhl mi ji z ruky a víc jsem ho nepotkal.Jednalo se o řidiče z ale rači ne.Autoškolu a komisaře známe.Bohužel,kopii nemám tak víc říkat nemohu,abych neměl průšvih.O školení řidičů v Hostivaři už vůbec nic,Tak kamarádi hezkou neděli.


Vložit nový příspěvek    Citovat


Re: Opravdu jsme méněcení?

17.10.2010 15:03 vložil Viktor (Viktor)  IP: 59.206.broadband2.iol.cz

Mirek napsal

Vážení kolegové,Miloši i Honzo.Máte každý trochu jiný názor,ale co máte společné,alespoň dle vašich příspěvků,snahu dělat v klidu dobře svoji práci a to je podstatné a proto si Vás vážím.Několik otázek.Opravdu potřebujeme jezdit na výlety do zemí,které jezdily ještě na mezku,kdy u nás hrabě Kolovrat a další průkopníci brázdili silnice.Nejdříve organizoval Vaníček zájezdy pro úředníky do Holandska,nyní zase Maďaři jsou to pravé ořechové,pak výlet a obdiv k emigrantovi do němec.Proč raději nezorganizovat regionální setkání autoškoláků.Jsou a budou v různých částech státu vždy odlišné provozní podmínky jak pro výuku tak pro jízdu.V Jeseníku,okresním městě nemají ani semafor,stejně jako v Nuslích na Vás za zatáčkou nevyrazí kombajn,nebo rozmetač hnoje.Neschopní ,praxe neznalí úředníci tvoří nemožné předpisy a směrnice a na ně se nalepí pár hochštaplerů,kteří mají zájem na svém zisku.Pokud je zde řeč o ŔP na autobus,nevím jestli je to jeden a tentýž.Měl jsem podobný poznatek.Bohužel,když jsem si chtěl ofotit jeho potvrzenou "žádost",vytrhl mi ji z ruky a víc jsem ho nepotkal.Jednalo se o řidiče z ale rači ne.Autoškolu a komisaře známe.Bohužel,kopii nemám tak víc říkat nemohu,abych neměl průšvih.O školení řidičů v Hostivaři už vůbec nic,Tak kamarádi hezkou neděli.
Velice si vážím Vašich příspěvků, když si znovu přečtete co jsem dnes napsal- jedná co o vybudování zkušebních center/chcete li míst/ a tam budou i stovky kilometrů dojíždět uchazeči o ŘP a těm co budou na vedoucích místech v těchto institucích sedět poplynne velmi sušný příjem/tím nemyslím komisaře těm se nezlepší nic. A všechno ostatní motorky, Německo, Maďarsko to je jen mlha, která je clonou o to co doopravdy jde. České autoškolství je přes určité problémy autoškolstvím s největší historií a prestiží v Evropě. Jinak samozřejmě každý má právo jezdit po autoškolách v rámci Evropy a třeba i mimo ni a sbírat zkušenosti to nelze nikomu upírat. Já sám jsem byl při dovolených podívat také leckde v autoškole a i proto vím není ce za co stydět tím méně něco bourat


Vložit nový příspěvek    Citovat


Vložit nový příspěvek

Přihlášení

Jméno:
Heslo:
přihlašovat automaticky  

  Poslat heslo

Jaký způsob výcviku motocyklů preferujete?

75% (13139)

10% (1869)

2% (397)

11% (1954)




Mapa webu  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2020